Almas og Fridas mormor

søndag den 12. december 2010

Gaven i Den Kreative Pakkekalender må åbnes i dag...

... og hvor er det svært at vente så længe! Men se nu her hvor heldig jeg har været:
Først kortet, som jeg er helt vild med: Det er svært at fotografere her i vintermørket, men det er en patchwork klippet og klistret:

Og så gaven: En meget flot taske, som først er strikket og derefter filtet i vaskemaskinen. Sikke et stort arbejde og sikke et flot resultat:


- og selvfølgelig er både taske og kort lige i mine farver! Tusind tak til http://visitsen.dk/

2 kommentarer:

  1. Sikke en flot gave og sikke et arbejde. Det må være dejligt at være modtageren :-)

    God 3.søndag i advent.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Dejligt at du kunne lide den - ja, jeg havde forsøgt at gætte mig til nogen farver du kunne lide, ved at være herinde og lure på dine kreative ting og foto.

    Skønt at det ikke var helt forkert :-)

    SvarSlet