Almas og Fridas mormor

mandag den 11. april 2011

Stort pude-projekt

Vi har fået stuen malet og shinet up. Ny reol er bestilt, nye gardiner er ved at blive syet. På pudefronten skal der fornyelse til.

Vi har to Dronningestole med æblebetræk:



 
Vi holder meget af disse stole, men de lægger i mine øjne begrænsninger for farver og mønstre i nærheden.

I den anden ende af stuen er en stor lædervinkelsofa, og det er til den der skal nye puder.

Jeg har i lang tid været på jagt efter stoffer i æblefarverne og har nu samlet 9 farver:


Jeg har også købt lækkert garn i samme farver:
Garnet er Højlands lammeuld fra Garnudsalg.dk

Så nu er jeg i gang med syede og hæklede puder og måske bliver der også en broderet. Jeg synes det er et fantastisk spændende og sjovt projekt, som jeg håber bliver flot men også frygter lidt måske bliver for broget, men det må tiden vise.

Jeg viser frem efterhånden som de bliver færdige. Det går ikke så hurtigt for nu er det jo det dejligste havevejr….

4 kommentarer:

  1. skønne stoffer og garn du der har :)

    SvarSlet
  2. Det er sørme et spændende projekt du har gang i der. Jeg glæder mig til at se resultaterne undervejs. God arbejdslyst.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Dette blir kjempefint!
    Nydelige og varme farger.
    Gleder meg til å se det hele ferdig!

    SvarSlet
  4. DU har vundet en shufflebook inde hos mig :-) Jeg skal have din adresse :-)
    Kh Christina

    SvarSlet