Almas og Fridas mormor

tirsdag den 24. maj 2011

En vinder er fundet....

En vinder er fundet i min giveaway. Der var 53 lodder fordelt på 23 deltagere! Jeg er enormt glad for at så mange ville deltage og jeg vil gerne sige tusind, tusind  tak for alle de pæne og søde ord om min blog og bloggens 1 års fødselsdag i dag.

Og nu til lodtrækningen:

Alma blandede lodderne og det første lod, der landede på bordet, var:


 
Marianne med bloggen Patchwork-blomsten

Tillykke Marianne. Jeg håber du får glæde af garnet.

Send mig din mailadresse, så jeg kan sende garnet.


3 kommentarer:

  1. jamen det er mig :)♥ jubiii jubiii åh hvor er jeg heldig :)
    tusind tak søde Alma :)
    stor krammer til jer ♥

    min mailadr. er fam.agerbo@mail.dk

    SvarSlet
  2. glemte helt at sige tillykke .... undskyld.... blev bare så glad....
    kram♥

    SvarSlet
  3. Tillykke til Marianne. Bliver nødt til at røre, for det ser bare for lækkert ud...
    God Aften / RikkeBo

    SvarSlet