Almas og Fridas mormor

torsdag den 11. august 2011

Min blog - nu som bog

Min svigersøn - pigernes far - spurgte mig om jeg ikke kunne gemme min blog på en eller anden måde, for han synes det ville være sjovt for pigerne at se den når de bliver større.
Jeg kom så i tanke om at jeg havde set et indlæg hos Timotei netop om dette. Der findes vist flere firmaer, der udgiver blogs, men jeg gjorde som Timotei og valgte blog2print.



Man vælger selv hvilke indlæg man vil have med, farve på omslaget, fotos på for- og bagside og meget mere, og man kan se hvordan det hele ser ud inden man binder sig. Der betales efter sideantal og det tager et par uger (hurtigere end de siger). Denne bog kostede 210 kr, og jeg er helt igennem tilfreds - den er meget flottere end mine fotografier kan vise. Det eneste mærkelige er at det amerikanske firma har oversat mine danske datoer til engelsk, men pyt.

 
Jeg vil bestemt få lavet en bog en gang om året.

7 kommentarer:

  1. Det er da en rigtig god ide. Bogen ser ret professionel ud og svigersønnen har da ret. Jeg vil da også lave bøger til mine børnebørn. Sidste skud på stammen ankom sidste fredag, så nu er der to små piger i Odense. Tak for ideen.

    Rigtig god aften fra Lone Margrethe

    SvarSlet
  2. Hvor er det en god ide! Bogen ser rigtig flot ud.

    Randi

    SvarSlet
  3. Sikke en god ide. Jeg har fået lavet nogle fotobøger hos Føtex, men aldrig set en blog i trykken :)

    SvarSlet
  4. Det er en rigtig god ide, pigerne vil elske den. Den er rigtig flot.

    SvarSlet
  5. Sikke en god idé.
    Linket erhelt sikkert glemt.

    SvarSlet
  6. Det er en rigtig god idé, tak fordi du delte den med os. Tusind tak.

    SvarSlet