Almas og Fridas mormor

tirsdag den 21. februar 2012

Cowboynederdel til Alma

Denne søde cowboynederdel er syet til Alma, str. 2 år. Mønstret er fra Alt om håndarbejde, symagasin nr 2 2012. Jeg fik et års abonnement i julegave og cowboynederdelen er det første jeg prøver at sy efter magasinet. Man får ikke særlig meget forklaring i bladet og når man ikke er faguddannet i syning eller særlig øvet, så er det lidt svært. Jeg synes nederdelen er blevet fin, det hele lykkedes meget godt - undtagen lynlås og gylp, det er ikke helt OK.


Alma blev glad for den, hun kan godt li' tøj. Det lykkedes mig ikke at få et billede af hende i nederdelen, men det kommer forhåbentlig.

3 kommentarer:

  1. Hvor er den fin og med masser af detaljer :0)
    Knus

    SvarSlet
  2. Hvor er det altså en sød nederdel. Jeg kan godt forstå at Alma blev glad for den.
    Kh hanne

    SvarSlet